Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 februari

Kategori: Allmänt

Idag har jag hängt med mami, sis och norah.
Vi har ätit, druckit kaffe (inte norah dårå) och gått på stan.
Sen kom aftonen och det vankades jobb. 17-22.30.
Nu ligger jag nerbäddad i soffan med duntäcket. Väntar på att klockan ska bli 1.30,
då blire att se Tre kronor spela h-o-c-k-e-y. Kan bli spännande.
Imorrn är jag ledig så jag kan sova hur länge jag vill.
Eller inte längre än 13.00, då har jag tvättid :)
Men jag kan slå vad min högra arm (eller den vänstra kanske) att ögonlocken hinner stängas
innan matchen ens börjat. Ska tvinga mig själv att vara vaken !

Eum. tjarå.


rise against -
hero of war
owl city - fireflies



just nu skulle jag vilja ha en kall islatte från Starbucks för att hålla mig vaken.
fii fan så gott !!!!!

Kommentarer

  • sara säger:

    Sweet med ny dator. Menas det att man kanske kan få se dina bilder ngn dag? =) Snygg design på bloggen förresten. puess

    2010-02-18 | 09:20:55
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Hähä,nej inte riktigt SÅ röd :)

    Men jag är inte röd idag då smorslet jag använde igår var boven.Tror jag då :)

    Ring mig!

    2010-02-18 | 12:17:31
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: