Jessica

Ding dong, the psycho's gone

18 februari

Kategori: Allmänt

Lyckades se en hel period och halva av den andra inatt.
Sen orkade inte ögonen mer, men jag hann se båda målen, så det var ju tur.
Då jag vaknade var det 2 minuter kvar av sista perioden och det stod fortfarande 2-0,
då kunde jag stänga av TVn och krypa till kojs. :)

Nu håller jag på att tvätta, måste vara det roligaste att göra. NOT!
Hade tänkt börja rensa ut lite ur klädkammaren, dock är jag sämst på det.
Säger alltid till mig själv
"Åh, men den här tröjan/linnet kommer jag säkert ha NÅN gång"
Vilket aldrig händer, men ändå måste jag ha kvar det i klädkammaren,
vilket resulterar i att jag kanske lyckas sätta bort 2 eller 3 plagg.
Måste skärpa mig nu. För den är överfull!

Senare blire att möta upp syster på Coop, handla nå till att göra middag,
sen ska kvällen spenderas där med att se OS. Kommer bli en trevlig kväll.


adios amigos.


visar dom få bilderna jag tog i lördags, jag som brukar vara så bra på att fota annars.


Sandra håller på att fixa sig lite...


..samma med Anna. Elin agerar frisör, som vanligt ;)


S öppnar ett litet paket hon fått av oss brudar...


.. med massa underkläder :)


Elin och jag


Sandra, min älskade vän ! :)

Kommentarer

  • Catarina säger:

    Ett tips jag fått:

    Ta de där kläderna som du kan ha "nån gång" och stoppa dem i en svart säck eller låda. Skriv datum på lådan. Om du inte öppnat inom ett år så behöver du dem inte.

    Då tar du lådan/säcken och slänger den UTAN att öppna den

    2010-02-18 | 19:10:06
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: