Jessica

Ding dong, the psycho's gone

19 februari

Kategori: Allmänt

Fick ett mail på facebook av en gammal arbetskollega som numera jobbar på TV4.
Han skrev att dom ska spela in ett avsnitt av Halv åtta hos mig här i Piteå
och frågade om jag var sugen på att vara med. Eller om jag kände nån som kunde
tänka sig att vara med. Så om nån känner sig sugen, säg till, ska skriva tillbaka till han snart
så vänta inte för länge med att säga till, om ni vill vara med ;)
(är ju inte 100% säkert att det blir just ni som får vara med, men det ser vi)
Själv tänker jag tacka nej. Kan inte laga mat för 5 öre.
Okej, nu har jag aldrig gett det en chans,
men det har som aldrig intresserat mig heller.
Har inte fått samma skills som mami och syster :)
Sen har jag typ fobi mot filmkameror, hatar att se/höra mig själv på film,
så det skulle nog bli katastrof :)

Men som sagt, skriv eller nått. Skulle vara roligt om man fick se någon man kände på TV.

Ikväll blir det bara chill. Se OS. (hockey och skidor) min kväll är räddad,
imorrn äre jobb som gäller. Långpanna 12-23.30. Woot woot eller nått.


trevlig kväll.
buh bye!



äta kan jag, det är jag jävligt bra på, men INTE laga mat ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: