Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 februari

Kategori: Allmänt

hi there, hey there, ho there.

För er människor där ute som är intresserade av mitt fantastiska liv får här
en uppdatering av vad jag gjort dom senaste dagarna.

Fredag:
-
Jobb 11-22.30. Gjorde som inte så mkt mer än det. Mhmm, skoj!

Lördag:
- Jobb 9.30-16. Hem och duscha och fixa sig någorlunda fin.
- Verris kommer med en vinflaska i handen och vi sitter och surrar och poppar musik!
- Bettan med lill bebis i magen kommer på besök
- Bänkar oss framför TV:n för lite melodifestival. Dom flesta låtar sög REJÄLT!
- Spelar lite mer musik, drar ett dansmove eller två.
- Utgång Challenge, träffar kända ansikten, dansar lite, minglar och har allmänt trevligt.
- 2.00, hemgång.

Söndag:

- Syrran ringer och väcker mig 9.40 (!!) för att säga "Nu ska vi hem till Långnäs"
- Sliter mig upp från sängen, tar på mig nå trasor och drar "hem"
- Leker ute i snön, fotar fina naturbilder
- Spelar couronne, losar as usual. Läser ett magasin eller två.
- Visar bilder från Thailand.
- Mormor och morfar kommer på middag, mor har lagat GOD mat - lasagne!
- Far hem kring 17.30
- Ser "Reine och Mimmi i fjällen" (pino, I know)
- Somnar till 1½ timme.
- Ser lite mer TV, för att sedan gå och lägga mig

Måndag:

- 8.00 väcks jag av Josh Grobans vackra stämma.
- 9.00, jag, mor och syster drar till Luleå.
- Shopping på hög nivå. Fyndade en svart/vit randig klänning/linne, lila/vit randig tröja,
svart väst/kofta. Förra julen fick pappa ett presentkort (från jobbet) på Fritz Olson på 6000 kr!!
Han är ju ingen bling-bling snubbe, så han var så givmild och gav det till oss.
Hittade ett arbandsur, väggklocka och 2 halsband. Tack papi!
- Åt lunch och fikade.
- Hemfärd runt 16 tiden efter en härlig dag med underbara mami och sis.
- Träffar Isse 18.00 för lite shopping, denna gång hårfärg. Blev en blekning (!!) och sedan
en ljusbrun färg, så vi får väl se hur det blir.
- Sitter vid detta nu med blekningen i håret. Kan bli intressant! ;)

Ja. That´s it. Hoppas jag it har tråkat ut er,
men ingen tvingar er att läsa i så fall :D

Nee, nu ska jag va social med Isse.

Later then.

BuhBye!

Kommentarer

  • Catarina säger:

    Det blir intressant att se hur håret blir. Säkert jättefint.

    2010-02-08 | 22:13:32
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • jonna säger:

    Ohh spännande.. Måste få se kalufsen sen dårå ;) PUSS

    2010-02-08 | 22:51:10
    Bloggadress: http://jonnaan-blogspot.com
  • sara säger:

    hur kändes det efter det torkat? Det såg då ut att vara en fin brun färg i blött tillstånd. =)

    2010-02-09 | 10:55:13
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: