Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 juli

Kategori: Allmänt

Måndag, första dagen på semstern.
(som inte varar allt för länge, en vecka, men en vecka är en vecka och jag ska njuta!)
Denna helg blev ju inte som planerad.
Igår var ju min plan egentligen att fira min semester med öl och VM finalen.
Men istället blev det att ligga hemma i soffan och bara ta det lugnt.
Nu mår jag betydligt bättre, febern är borta, hostar inte lika mkt och är inte lika snorig.
Så det tackar jag för.
Om cirkus en timme drar jag hem till Långnäs, där jag säkert kommer vara hela veckan,
så nu håller jag alla jävla tummar att det blir bra väder så man inte ser ut som en ipren
detta år också. Känner även att jag vill ta årets första dopp snart.
( iofs har jag ju redan badat i havet detta år, fast det var ju i Thailand, häh.) 
Så vi får väl se hur det blir med den grejen :)
( känner nån av mina vänner att hälsa på mig så äre bara höra av sig ;D )
Imorrn drar vi till Storforsen, bor i stuga, äter och dricker gott och ser Diggiloo,
kommer bli såååå mysigt.
Lär nog inte bli så mkt uppdateringar på min front, nu ska jag njuta av min ledighet.

take care.
byee!



( gosh, insåg inte att mina solbrillor var så kladdiga/smutsiga. )

"Need I remind you that I don't need the fucking swine flu to be a sick pig"

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Men så mysigt att vara hemma i långnäs. Mys och njut av semestern!! :D PUSS, ps. när ska vi ses?? ;)

    2010-07-12 | 22:41:27
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Grattis till semestern och krya på dig! =) / ice

    2010-07-13 | 21:57:55
  • Anonym säger:

    Förresten, nu när du har semester vill du kanske hänga. Jag och MG ska iaf hokka upp idag. Hör av dig. Puess /Ice

    2010-07-14 | 12:17:29

Kommentera inlägget här: