Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 juli

Kategori: Allmänt

UNDERBART. Helt fantastiskt.
Gårdagen var lyckad rakt igenom.
Vi rulla kring 9 på morgonen, stanna i Älvsbyn en sväng för lite handling
av mat och starka drycker. Kom fram till Storforsen cirkus 11.30.
Där tog vi det lugnt vid våra stugor, åt mat, drack lite snaps och bira, spela yatzy
och hade allmänt trevligt. 18.00 började showen och den var helt fantastiskt underbart bra.
Vi satt så nära scenen att vi nästan kunde se svettfläckarna under Lasse Holms röda skjorta.
(har liiite ont i skinkorna idag efter att ha suttit 5 timmar på sten. Men det var det värt!)
Efter showen var det pub på hotellet, inte såååå mkt drag, blev inte långvariga alls.
01.00 knäppte jag åt de gröna. Och 09.00 slog jag upp dom.
Självklart blev det hotellfrulle. Det bästa.
Nu är jag hemma hos morsfars, ska sova här inatt. Blir enbart att chilla.
Ska fara och hälsa på söta mormor som har kommit hem från sjukhuset.
Men först, alltid en dusch inte lukta usch.

bjussar på bilder från igår då jag är tillbaka till stan.
om jag säg söjna, he blev int bara eiin bild, he blev närmare nittinii.

adjos ni underbara människor!


Turkiet, anno -07. Tror jag hade bränt mig en anings. Häh.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Jag skulle kunna ta mig en funderare på det alltså ;) Peter har kväll och jag vet såhär på rakarm inte om jag har något speciellt. Men ska fundera uti läggningen ;) PUSSS :)

    2010-07-14 | 22:44:47
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Moa säger:

    Fäään vad najjs det lät :)

    2010-07-15 | 02:58:36
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: