Jessica

Ding dong, the psycho's gone

20 juli

Kategori: Allmänt

Jaha, då vare måndag då. Eller det har ju hunnit bli tisdag.
(men jag skriver som att det är måndag. häh.)
Nu är det slut på semestern och back to work.
Blev 12 timmars idag, så ingen mjukstart här inte :)
Kom hem för cirkus en timme sen. Så nu är det bara försöka
sova igen, för imorrn jobbar jag 8-16.
Efter jobbet drar jag hem till Långnäs, igen.
Är så jääääkla skönt att vara där då man är ledig. Bort från stan ett tag.
Lär nog inte spendera allt för mkt tid vid datorn denna vecka känns det som.
Har typ en miljon bilder jag vill lägga upp, sen har jag en miljard olästa bloggar.
(har inte läst en enda blogg sen förra måndagen. Blir mkt läsning sen.)
Men det kommer väl en tid då man hinner göra det.

För övrigt imorrn, en liten "tjejfest" hos min morbrors fru.
Så vi hoppas på bra väder.

bye.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Tjejfest amörran!?

    På onsdag måste du komma till oss i H-lax,Åhlle kommer då så du har inga ursäkter! =)Vi 3 ska bara surra och prata strunt,vad tror du om det!? =)

    2010-07-20 | 01:07:42
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Catarina säger:

    Jag hoppas att det blir fint väder då. Det har ju varit lite ostadigt de senaste dagarna så jag hoppas att det ordnar upp sig till helgen.

    2010-07-20 | 10:03:51
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: