Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 juli

Kategori: Allmänt

Idag har det vart dop för söta underbara Enya.
Det var jätte fint.
Smörgåstårtan, tårtan, fikat och kaffet var superbe.
Tack än en gång Jonna och Peter för att man fick komma :)

Igår
blev det filmkväll med underbara Sandra och Elin.
Vi såg först The Grudge 3. Om jag säger såhär. Vi skrek, inte bara en gång.
Tänk er det värsta tjejskriket ni vet och gångra det med 1000, ja så lät det.
Filmen är ju eg. ganska löjlig.
Typ Toooooshio sitter vid en trappa, helt blå/vit med kallingar. 
(han hade förövrig blivit typ stor?)
Den dumma huvudrollsinnehavaren går fram till han. Poff det händer nått = SKRIIIIIK !!
Ja, den andra filmen vi såg blev också en rysare, Case 39.
Måste säga att jag tyckte den var riktigt bra, jäkligt läskig.
I en scen skrek jag och E så mkt att vi börja gråta. Haha.
Men jag kan verkligen rekommendera den filmen, men se den inte själv bara,
man måste ha nån man kan nypa då det blir spännande!
:)
(vi hyrde även Day Zero, men den ska vi se på tisdag, blev rätt sent igår)
I fredags såg jag The Last Song. Grymt bra film.
Böla så jag knappt kunde andas (skyller på att jag var trött).

Nu ska jag se film igen, det är söndag, det regnar. Mys!

bye.

      







Sen tänker jag på den hemska olyckan som inträffade idag.
Så fort livet kan ta slut.
<3

Kommentarer

  • Jonna säger:

    tack för att du ville komma :) coolt, vi ska ikväll se grudge3 och case 39. ;) och wallander ;)pussss

    2010-07-25 | 19:46:32
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: