Jessica

Ding dong, the psycho's gone

27 juli

Kategori: Allmänt

Howdy.
Igår drog jag och Elin på en shoppingtur.
Köpte en ny tischa/klänning på Vero Moda och 2 par nya skor på Scorett.
Mat i magen fick vi oss och jag fyllde upp min kyl med bärsa inför pdol.
På kvällen var det jobb.
Och idag har jag jobbat dag. Trodde jag skulle rinna bort i min egen svett.
Freshness på höööög nivå va!
After work slängde jag in ett par tvättmaskiner, diska bort ett berg och försökte
fräscha upp läggan så gott jag kunde.
Fick besök av min vän Elin på kvällskvisten, vi såg den sista filmen vi hyrde i lördags.
Day Zero, den var inte bra. Så se den it!
Vi börja även diskutera hur dom spelar in en sexscen på film.
Min teori, som jag tror på : Dom använder tejp, rätt kameravinkel, genomskinliga/hudfärgade
underkläder. Det låter väl mest troligt.
Elins teori : Dom ligger helt nakna, killen slänger upp grejen och låter den ligga där typ.
Hahaha, troooooligt !
Ja fi fasen vad vi har skrattat alltså !
Finns det nån som vet hur dom gör, skriv gärna en rad och bekräfta att jag har rätt :)

Imorrn
ska jag sova länge, sen vankas jobb 16-00.30.
Oh, det lär vara folk i sinne !

Dagens vidrigaste: Då jag var i tvättstugan såg jag världens vidrigaste spindel,
stor var den, har nog aldrig sett en sån stor förr. Fick jävlat rysningar och var tvungen att
döda den. Jag tror jag lyckades, eller så kom den undan.
Vad vet jag, den hann säkert hoppa in i mitt öra och lägga ett ägg. Buuurrr.
Va fan är spindlar bra för ? Va, svara då!

Orka.
God natt.





Fick ett supergulligt "paket" av kusin Linko och moster H under min semestervecka.
Hur gulligt som helst :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    WHAT??? Vad är det du säger? Jag måste googla det första jag gör när jag kommer hem. Åh, september känns så långt borta.... ;)

    2010-07-28 | 00:19:16
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    OMG!!! Varför kan det inte börja om typ imorrn???

    2010-07-28 | 00:50:30
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Jag håller ju helt på din teori jessica. Men meddela gärna då ni VET! :)

    2010-07-28 | 08:45:48
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: