Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 juli

Kategori: Allmänt

Just nu vill jag bara skrika ut av trötthet.
Jobb i torsdags till 23.30, igår till 01.30 och idag till 19.00.
Imorrn jobbar jag 10-18.30, måndag 8-16, tisdag 11.30-23.30.
SEN är jag ledig en dag, och efter det jobbar jag 3 dagar innan jag
har semester i 8 härliga underbara dagar :)
Inatt
har jag sovit fantastiskt dåligt. Känns som en timme allt som allt,
har vaknat, drömt om jobbet osv.
Men nu har jag tagit en härlig kall dusch, lagt mig i soffan, ska äta
choklad och kaffe pannacotta, jordgubbar, dricka en kall Cola och se Spanien
vinna kvartsfinalen. HEJJAAAAA!!

Ska bara försöka hålla ögonen öppna.
Lejter.




Samma öl, 2 olika ställen.
(gillar Thailand en anings bättre!) :)

Bjussar på lite bilder från i onsdags någon annan dag.
Elin agerade fotograf mesta delen av kvällen. Så några pärlor ska jag
väl kunna visa er ;)

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    GOSH JÖ så mager du är på andra bilden!! =)

    2010-07-03 | 20:46:38
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • bettan säger:

    tog du med dig flaskan hem hihi

    2010-07-04 | 00:31:18

Kommentera inlägget här: