Jessica

Ding dong, the psycho's gone

5 juli

Kategori: Allmänt

Gosh, vad tiden bara går och går.
Och inte hinner man med. Det enda jag har gjort den senaste veckan
är sova, vakna, äta, jobb, hem, sova, vakna, äta, jobb....
Men som sagt, snart en minisemester, som jag behöver det !
Idag börja jag 7.00 (!!), fett med jobbigt att stiga upp.
Slutade kring 16 tiden, for raka vägen till kusin Linko som fyllde år igår.
(Grattis igen lillstjiiiiiiiiit, häh!)
Där fick man glass, fruktsallad, tårta, fika och läsk. Gott vare.
Hann även med lite hopp på studsmattan (eh, hej varmt, hej lök),
sen lyckades jag bryta stortånageln på mitten då jag jonglera med en fotboll.
Ont gjorde det, men jag lyckades inte få nån att tycka synd om mig.
Det var mer "Nej men ooohh, har du gjort illa dig.. stackare!"
Schyssta släkten man har lix.
Efter fikat drog jag, sis och Norah och beställde pizza (ja, jag var hungrig trots allt fika),
vi åt den hemma hos sis, sen har jag mest legat halvdöd på soffan hos dom.
Kom nyss hem då my dear sister skulle jobba natt.
Nu ska jag se lite på televisionen, sen blir sömn, för gissa vad jag ska göra imorrn ?
Börjar på J och slutar på obba. Går 12 timmars, så ingen update imorrn.
(jag hoppas ni överlever alla mina bloggläsare som tydligen inte vet hur man kommenterar!!)

Adjöken och sov gott vettja.



På onsdag kör vi igen, då ska vi vara lika upp-och-ner som i vi var sist.
Moha.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Haha snyggingar! Riktigt najs bild ;) Vadå minisemester? Jag har nog helt missat det? PUSS :)

    2010-07-05 | 23:30:35
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anna säger:

    Jag fick inte lära mig att kommentera blogginlägg när jag gick i skolan... ;P

    2010-07-05 | 23:32:15
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    Haha, jag ska fan bli lärare och göra en sån kurs.. ;P Nu för tiden har ju nästan alla en blogg och då måste man ju kunna kommentera ;P



    Den var helt jävla AWESOME!!!

    Vi skrattade som attan och satt på helspänn genom nästan hela filmen. Jag är grymt glad att jag inte läst de två sista böckerna för jag vill fan inte veta vad som kommer! Hahaha.. ;)



    Om inget annat dyker upp ses vi på onsdag ja! ;)

    Kram.

    2010-07-05 | 23:41:51
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • veronica säger:

    know the feeling med bara jobb, sova och jobb. avundas dig som har semester snart

    2010-07-06 | 19:42:13
  • helena säger:

    Hallå! jag tyckte synd om din stortå..... kram moster

    2010-07-07 | 09:24:12
  • Jennie och Norah säger:

    Jag håller inte med ovanstående (moster).Klipp tånaglarna nästa gång du ska jonglera ;)

    2010-07-07 | 15:09:38
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: