Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 juni

Kategori: Allmänt

Som mitt hem är fint nu alltså.
Mami kom förbi mig efter jag slutade jobba.
Har sagt det förr och jag säger det igen, min mor är en ängel.
Hon ställer alltid upp för oss, man kan inte beskriva i ord hur tacksam man är.
Hur som haver, hon har putsat och rengjort alla mina fönster, plus städat hela
min balkong. Ja, en ängel är vad hon är.
( sen är hon lika städgalen som Monica Geller i vänner och ni vet ju hur hon är, häh!)
Ja, vad har jag då gjort undrar ni. Suttit på min kungatron och bossat över na.
Nja, inte riktigt. Jag har dammtorkat, renbäddat, städat min klädkammare och
hängt upp mina sommargardiner. Har även varit och köpt en ny blomma som jag har
på balkongen. Blev som ett nytt hem. Och det gillar jag :)
( det enda som gör mig irko är att dom håller på att bygga en fontän precis under
min balkong, så just då Ma hade putsat och haft sig börjar som slipa stenar, behöver
jag säga att det flög liiiite "damm"
. )

Nu hade jag tänkt äta skorpor och se klart Desperate.
Sen ska jag lägga mig nyduschad i min renbäddade säng, som jag kommer må gott inatt!

Imorgon jobbar jag långpanna, 11-22.30. Så mig hör ni inte av nått imorrn.
Hoppas ni överlever. Moha!

Skickar även en extra tanke till sis som börjar jobba 4.45 imorrn. Poor thing!

BuhBye.



Min finfina balkong

Vardagsrummet

Sovrummet

Klädkammaren. Jag ger det en vecka, sen är det en röra igen!

Måste ju även visa min nya fina mobil. Turkos och allt :)



Kommentarer

  • Catarina säger:

    Fint!

    Men du det blir ju bra med en fontän under där sen när det är klart...

    2010-06-02 | 10:47:18
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • P på jobbet! säger:

    Himlarns fin telefon det där!! Visst är det härligt med nystädat, jag sov som en stock, typ hela helgen i mina nya snygga lakan. Jag som skulle skriva tenta och se schlager...... skrev ingenting och somnade FÖRE omröstningen, rolig helg!! Ses på jobbet//P

    2010-06-02 | 22:09:13

Kommentera inlägget här: