Jessica

Ding dong, the psycho's gone

10 juni

Kategori: Allmänt

Dagen har spenderats i Hortlax med underbara sis och Norah.
Vi har skrattat, sippat kaffe, ätit, surrat och skrattat lite mer.
Mamsen kom förbi en svängom efter jobbet.
Vet inte hur, men vi börja rita av folk i släkten och sate vad vi skratta.
Sis lyckades rita av morbror kenta sååå jäkla klockrent så det finns inte.
Hahaha, kolla bilderna och se själva.


  


Imorgon jobb 11.00-22.00. Lär väl va goooode mkt fylla på stan
med tanke på studenten, så det ser jag inte fram emot.

tjing tjong.


Bildbomb. Igår:





Idag:





HAHA, tycker om Norahs min på denna bild ;)











Jag och min/mitt....

...kamerafodral

...cykel

...grill

...husstolpe

...stupränna

...grej som satt på väggen

JA, jag är en mupp.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Hahaha "jag och min stupränna"!!! Fy tusan vad söt Norah är alltså! :)

    2010-06-10 | 20:45:54
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    HAHAHAHAHAHAHA!!Jag tror jag jävvlat dör!Jag har skrattat och skrattat och skrattat! :p

    2010-06-10 | 21:01:37
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • sara säger:

    hahaha, så jäkla likt den ni ritat på Kent. Ni borde ge honom den till julklapp. Dom andra bilderna var också fina.

    Jag ska försöka uppdatera snart, vet inte ens om jag kommer i håg lösen..

    Haha, ja som du skrek. DET ÄR GRÖNT. Skrattar fortfarande när jag tänker på det.

    2010-06-11 | 10:54:04
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Sarah o Vilja säger:

    Haha..ååh vilken härlig dag ni verkar haft !! Å alla bilder..ja herre, snygga underbara muppar, det är vad ni är ! :> Saknar er sååå myche ! Snart ses vi, DunderPussen !

    2010-06-11 | 18:25:35

Kommentera inlägget här: