Jessica

Ding dong, the psycho's gone

15 juni

Kategori: Allmänt

yo yo yo.
Imorrn
äre onsdag och jag är leeeedig.
Har inte hänt på väldans länge, men jag klagar absolut inte.
Idag har jag jobbat långpass. 11-22.30.
Fick besök av underbara Elin som äntligen är hemma.
Oj vad jag har saknat henne alltså !
imorrn blire en stadsrunda med hon och Moa.
Vi har ju ett födelsedagsbarn som ska få sig nått fint ;)

Ni måste gå in på syrrans blogg för att se på världens
sötaste Norah då hon säger namnet på mamma, pappa med fler.
Underbara underbara unge säger jag bara :)

Nej,
jag ska inte tråka ut er nått mer.

So long!





<3

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Haha,men tror du att jag skratta nåt då! =)

    Har ett till klipp där hon sjunger Lilla Snigel,det är typ lika roligt men ids inte lägga upp det nu!



    Nu har jag beställt sol tills på söndag,så en solstol är din,pussyface!

    2010-06-16 | 20:20:08
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: