Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 juni

Kategori: Allmänt

Holla.
Imorse
slog jag upp de gröna cirkus 9.30.
My beautiful friend Elin kom förbi kring 10 tiden och vi gick ut på
dryga timmens promenad. Det var mkt härligt.
Men nästa gång tar vi med oss vattenflaskan, för under halva tiden vi gick
pratade vi om vatten och hur törstiga vi var. Not good!
Dagen ser ut som följer.
Mat.nu, fotboll. Go Portogal!, jobb 16-22.30.
Medans fotbollen är hade jag tänkt försöka montera upp en liten pall som jag
fick från morsfars då dom var på IKEA. Håll typ två tummar och önska mig lycka till.
Papi må vara snickare, men jag har inte fått nån "händighet" av han. Suck!

Sen en till liten "ledsesam" grej (enligt mig iaf, häh) är att om 47 dagar läggs lunarstorm ner.
I 10 år har sidan funnits. Fan man har ju nästan "vuxit" upp med att luuuuuuna.
Haha, tänker mest på skoltiden. Blev lite lätt "mobbad" av mina klasskamrater för mitt
fina nickname. BrainJessica. Mmm, jätte fint. (tack syrran, eller JennieCool, för det namnet)

Såg nu att jag använt citationstecken hela 4 ggr.
Bara en sån grej.

Ja, mat var det visst.
adios.


Hittade några pärlor till bilder som jag hade på Lunar, så jag tänkte dela med mej:


Halloween 2007

Jonna och jag. Fest nån gång -07 skulle jag tippa.

Första gången jag träffade dessa underbara människor. Isse och Ida.
Det var Isses födelsedag. År -05.


Anna och jag back in the days

Isse, jag, min fina rosa ögonskugga och den berömda spikluggen ;)

Lulle och jag. PDOL 2005.

Jennies 25 årsdag





Kusin Agnes och syster i min gamla lägga.



Gavin DeGraw på Debaser Sthlm -06

På min kusins bröllop. Typ -04 ?
 
Åh, min fina piercing


Magaluf 2003. Jag längst till höger med tekoppen i högsta hugg :)


Haha, hittade 2 bilder från Magaluf 2001.

Denna bild skulle vara ett "montage" så mor och far inte skulle
fatta att jag drack lite alkohol och rökte en cigg. Så fult :)
Och fasen så spinkig jag var.

Detta var alltså innan jag upptäckte plattången.
Akta er. Lejonet anfaller!!!

Kommentarer

  • Moa säger:

    Hahaha JUST DET, BrainJessica!!! Kommer inte ens ihåg vad jag hette, så tråkigt..



    Hehe jag tänkte just skriva det till dig faktiskt, 100 att jag kommer sitta bänkad. Bäst dom gör bra ifrån sig nu för annars blir jag upprörd.



    Eller hur, jag bryr mig inte, I love it. Ska kika efter den jag med haha ;D Du vad gör du imorrn förresten, jag & Lövet snackade om att hitta på nåt!

    2010-06-21 | 15:04:15
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Moa säger:

    Hmm jag börjar jobba 22 på onsdag jag. Dock är jag 99% säkert ledig på lördag, WOOOHOOO!



    Jo det borde vi göra!!! :)

    2010-06-21 | 17:46:51
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • sara säger:

    hahaha, men gosh. Vad fan säger min frippa. Hej hockeyfrilla. Vi ses i morgon!

    2010-06-21 | 22:42:04
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Anna säger:

    Tack! Kram.

    2010-06-21 | 23:09:04
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • helena säger:

    du får aldrig sluta med din blogg, du ger mej så många goda skratt, tack. vi ses midsommar afton. kram

    2010-06-22 | 09:35:13

Kommentera inlägget här: