Jessica

Ding dong, the psycho's gone

22 juni

Kategori: Allmänt

Vet ni vad ? Jag lyckades montera upp pallen helt själv.
Dock såg jag nog ut som ett frågetecken då jag öppnade kartongen.
Har lixom inte prövat den än, så vi får väl se om den håller då jag
ställer mig på den, men det tar jag då :)

Idag
har jag jobbat 8-15, sen drog jag och Elin på en prommis.
Det var väldigt trevlig. Fick nog en magruta för att vi skratta så mkt :)
Sen mötte jag upp Isse på Coop för att köpa lite hårfärg.
Så nu är min rått/oidentifierade hårfärg väck.

Resten av veckan ser ut som följer:
Imorgon jobb 8-15, sen STORSTÄDNING, för SOM det behövs,
ser snart inte golvet för allt damm och hår.
Torsdag jobb 8-15, sen är man ledig i 3 heeeela dagar och det ska firas.
Åker hem till Långnäs för lite chill, fotboll och förmodligen nån bruski.
Fredag, midsommar. Firas som vanligt i Långnäs med släkten.
Kommer bli helt underbart som det är varje år. Längtar riktigt mkt :)
Lördag
blire fest i stan med mina underbara vänner.
Söndag bakis, antar jag. Häh.

Nu ska jag se lite fotboll, sen blire godnatt.

Bye!

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Men så duktig du är, vad är det för en pall. Kan helt ha missat det har ingen aning.. ;)

    Ohh najs med en promenad. Är du sugen på mer prommisar så är dte ju bara höra av dig vore ju som skönt ;) KRAMAR!! Ps. Annars kan vi ju hitta på nått annat?

    2010-06-22 | 22:31:16
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: