Jessica

Ding dong, the psycho's gone

24 juni

Kategori: Allmänt

Tjenis.
Nu drar jag strax till Långnäs, ska sova där tills på lördag.
Så det blir ingen mer update på min front innan söndag skulle jag tippa.
Vill bara önska er alla en underbar midsommar.

KRAM!

Idag är det 1 år sen Michael Jackson dog.
Kom ihåg som att det var igår, blev riktigt illa till mods då jag fick reda på det.
Jag menar, hans låtar är av världsklass.
Läste på aftonbladet att vissa tror fortfarande han lever:
Tydligen såg det ut som att han reste sig i hellikoptern där han låg död ?
Han ska t.o.m ha vart på sin egen begravning klädd till en kvinna ?
Eller att han är förklädd till en brännskadad man för att kunna leva ett vanligt liv.
Gömmer han sig i Stockholm ?
Eh, låter inte så sannolikt i mina öron.
Vissa kan nog inte acceptera att han verkligen är död.

Här är "bevisen"

Bild från aftonbladet

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Ah en underbar midsommar med familjen nu!! :) Ps. Är det redan ett år? Men när du säger det så låter det ju väldigt sant. :) KRAMAR

    2010-06-24 | 18:20:38
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: