Jessica

Ding dong, the psycho's gone

28 juni

Kategori: Allmänt

Nog känns det att man har hållt igång i helgen.
Är fortfarande små seg idag. Bläcsh!
Nåjå, en liten update om min midsommar.
For som sagt hem till Långnäs i torsdags, chilla lite hemma,
drack en öl och sen cyklade jag till morbror och Kerstin.
Vi satt och surra, drack lite mer öl, en snaps eller två, spela kubb
och grilla korv. Det blev ändå en tidigt kväll för mig, så jag skulle vara pigg
fredag, midsommar dårå. Vädret var helt underbart.
Gjorde mig redo för dagen, drack lite öl hemma innan det var dags att
åter igen fara till morbror och K. Allt som allt var vi väl cirka 50-60 pers där.
En mkt mkt trevlig dag/afton/kväll med massa skratt, god mat, god dricka,
olika lekar, (ingen kommentar hur det gick där) dragspel med sång vid elden..
Ja, you name it. En riktig rolig midsommar som vanligt.
Kring 2 tiden höll mina ögon på att falla ihop, så jag, mami och sis begav oss hemåt.
I lördags vakna jag kring 12 av värsta åskan, hela huset skaka. (tack för den väckningen)
Satt ute i spöregnet, självklart under taket. Sen klarna det upp och blev varmt.
Vi tog vårat pick och pack än en gång till morbror. Där åt vi grillat och jag åt så jag nästan
sprack. Men gottt var det. Var rätt seg hela dagen/kvällen, kom som aldrig igång.
For iaf in till stan, Sandra hade fest. Det var mkt trevligt.
Sen blev det utgång på både Challenge och 1906. Det var inte mkt folk ute, så det var
ju rätt trist. Halv 3 var jag hemma, somna direkt.
Igår var jag segare än segast. Låg på soffan mest hela dagen.
Men det är ju faktiskt tillåtet sånna dagar :)
Nu
ska jag ta och käka, sen äre jobb klockan 16.

Buhbye!


bildBOMB från helgen.

Morbrors extremt fina gård. I torsdags:








Fredag, midsommarafton:
















Lördag, midsommardagen:












The End.



Kommentarer

  • Ma säger:

    De blev jättefina bilder . Tack för i helgen . De är ju alltid lika roligt att umgås me hela familjen.

    2010-06-28 | 17:31:57
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    HOHO!Va säg mamis kommentar?Snygg bloggadress =)



    Fina bilder!

    2010-06-28 | 19:57:46
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Såå fin du var med blomma ihåret! Somrigt och fräscht! Och flickorna i lördags, mys :) Hihi. Jag vet var din postlåda bor ;) PUSSS

    2010-06-28 | 21:56:09
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: