Jessica

Ding dong, the psycho's gone

5 juni

Kategori: Allmänt

Bion igår var jätte jätte bra, mkt bättre än första filmen.

Inatt har jag sovit cirkus 12 timmar, gosh så skönt.
Har just lockat hela håret, tog över en timme. Har liite ont i armen.
Nu ska jag slänga på mig ett ansikte och lite party kläder.
Malin kommer och hämtar upp mig kring 16 tiden.
Ska till hon och André, äta grillat, dricka öl och sen blire utgång på 1906 som
hade premiär igår, nu är sommaren här. (inte vädermässigt iaf)

Btw, mkt konstigt väder idag. Satt ute på balkongen, klarblå himmel sen började
det helt plötsligt spöregna, sen uppehåll och hagel ? Come again.
Nu är det iaf sol, hoppas det håller i sig.

Trevlig kväll.

tjarå.

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Jag kan gärna ta din mobil om jag får,för min jävel har typ slutat funka (knapparna).Så saknar du en mobil en dag så är det jag som har snott den! =)

    2010-06-07 | 21:05:41
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Elin säger:

    Updates min skona! Vill ju ha något att fordriva tiden med samt se vad du gor i ditt liv :D Love ya!

    2010-06-07 | 23:55:34
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här: