Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 juni

Kategori: Allmänt

Hej muppar. Har ni saknat mig ? Klart ni har, moha!
En liten update om vad som hänt i mitt extremt händelserika liv.
Lördagen var väldigt trevlig. Mumsig mat, ölen var god och utgången var rolig.
I söndags låg jag mest hela dagen, var inte speciellt bakis men söndagar är ju
söndagar lixom. Då slappar man bara. Såg Remember Me med RPattz i huvudrollen,
sikken godbit han är alltså.
Igår tvätta jag (för er som vill veta) Sen vare jobb som gällde. 17-00-22.45.
Idag har jag jobbat 9.00-15.00. Sen blev det en premiärtur med min vän Isse som
just tagit körkortet. Vi styrde kosan mot Hortlax för att hälsa på sis och Norah.
Som dom har fått fint och som jag vill ha hus. Sen tittade även Jonna och lilla Enya förbi.
Har vart en väldigt trevlig afton med surr, mat och fika.
Nu hade jag tänkt läsa lite bloggar, sen blire Cougar Town, efter det sängen.
Imorrn jobb 8.00-16.00.


lite pics från idag:


Lilla Enya har blivit stora tjejen, hela 7 veckor idag

Det ska börjas i tid med hårspray ;)

Snygg tjejen i nykläderna hon fick av moster

Jonna och Norah småsnackar lite

Söt...

.. sötare...

...sötast

Norah missa munnen då na käka en kaka...

.. så hon bestämde sig för att ta ett bad för att bli ren..

...och då blir man såhär glad :)


Natti Natti.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Så söta kort på småtjejerna du har tagit!! :) Kanske knycker någon, man vet aldrig ;)

    2010-06-08 | 22:26:28
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anna säger:

    Filmen är en av de bästa jag sett ever! Helt underbar. Slutet var så jävla hemskt att jag grät som fan och var helt tom i blicken efteråt, satt helt stilla och bara stirrade ut i tomma intet, haha. Helt galet! Men helt klart en film jag kommer se om och om och om och om och om igen... Sen var han jävligt snygg i den här filmen så det var ju ett plus, hahaha.. ;) Ses imorrn! Kram.

    2010-06-08 | 23:40:28
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Du är så snäll, jag hoitar isånnafall.. tycker bara du får så skarpa bilder ;) Ja hon är nu en ängel, blir förvånad att man man kan älska nån så. Puss och kram på dig, super skoj att ses idag babe ;)

    2010-06-08 | 23:41:19
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Tack själv JÖ,fantastiskt trevligt igår! =)

    Jag länkade din blogg i min för jag orkade inte knycka alla pix,hoppas det var ok!Men det vet jag att det var för att du vill ha femhundrasjuttiotusen läsare!

    2010-06-09 | 09:37:32
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • sara säger:

    Vad bra din kamera är. Det blir fina bilder! =)Hoppas du återhämtat dig från färden. Haha Puss

    2010-06-09 | 11:31:59
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Moa säger:

    Haha hmm kanske, ska dock se Remember Me först :) Känner mig inte så pigg idag så tror jag hoppar, men man vet aldrig om jag dyker upp ;) Annars kommer det säkert nån onsdag med bättre väder hehe!

    2010-06-09 | 17:12:02
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: