Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 juni

Kategori: Allmänt



(värsta bra kvalla på webcamen. NOOOT!)

Idag har jag köpt en svenneöl på sysse bara för att flaskan var så fiiiin.
Den ser dock stor ut på bilden, (typ?) men den är bara 33 cl.
Hur som haver, ska snart sprätta mig den och känna hur den smakar.
Inväntar Anna som strax kommer. Vi ska mysdricka och dra en utgång.
Första onsdagsutgången för detta år. (tror jag iaf, haha)
Imorgon är jag ledig, så det firar jag med en skål !

En sak bara, är det verkligen juni månad ?
2 nätter i rad har jag jävlat hållt på att frysa ihjäl.
Inatt sov jag i tröja, byxor, tjocksockar och 2 täcken.
I vanliga fall brukar jag löka ihjäl för att solen steker på fönstret.
Plus att det kändes som att jag var och tälta, fick som samma känsla
för då brukar man ju bunkra upp med kläder så man int fryyyys.

Nåjå, nu ska jag tända en giftpinne och invänta miss Anna.

buhbye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: