Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 mars

Kategori: Allmänt

Hade ju tänkt bjussa på lite partypix från i lördags,
men då såg jag att syrran redan hade lagt ut dom mesta.
Så kika in på hennes blogg så får ni så några snyggingar ;)
Annars så var lördagen mkt trevlig.
Jag, sis och Isse var hos mig före, käka lite pizza, spela buzz,
surra, drack bärsa och tog galna kort. En perfekt kväll med goda vänner.
Utgången var också rolig, men varför ska tiden alltid gå så fort ?
Hur som haver, igår mådde jag inte bra.
Mami ringde och väckte mig 16.00 (!!) Hon sluta just jobba och hade
tänkt skjutsa mig på affären, så jag drog på mig nå kläder och for dit.
Hann även upp en sväng hos sis, men mer orka jag inte.
Låg i soffan resten av kvällen och glodde på TV.
Men idag har jag då mått prima. Mötte upp Anna och Alvina på stan.
vi åt lunch och surra. Sandra joina upp lite senare och vi drog en sväng på stan.
Köpte en jacka på Cubus som var på rea. 199kr (hade kostat 800kr)
Och nu ikväll har jag jobbat 16-22.30.
Imorrn blir det förhoppningsvis att dra till Umeå, om vädret tillåter. Hoppas!


next time. adios!













Kommentarer


Kommentera inlägget här: