Jessica

Ding dong, the psycho's gone

11 mars

Kategori: Allmänt

Idag är det 2 månader tills jag fyller år, om någon vill
skriva upp det i sin almanacka :)

Igår
hade jag Jonna på besök, väääldigt trevligt.
Fick även känna en karatespark från bebis, så det var mysigt.
Vi såg Twilight, satt mest och dissa den, för det är inte bra gjord om man tänker efter :)
Men den är ju självklart ändå bra !
Snart kommer Eclipse på bio. WIOO! Har nyss sett trailern.
(la upp den i slutet av inlägget,om ni vill se)
Annars, ikväll blir det bio med Isse. Alice i underlandet i 3D.
Tror det kan va bra. Tim Burton är en rolig ressigör, och Johnny Depp är ju Johhny Depp så.

Har lagt in lite mobilbilder på datorn, så jag tänkte bjussa på "några".
Väldigt blandade, är från i somras till nu. Typ.



bigsis i sitt blonda hårsvall


jonna, elin, jag på elins examensfest i somras.


rosevin = sommar


min snygga BFF sarah!


jag och min underbara "soon to be mom" jonna


jag, jonna och sandra J på 1906 i somras


johanna och jonna


snygga brudar hos mig i somras


Yeah, vääärsta posarna :)


Långnäs, en kväll i somras


ellinor, clint och ida i långnäs


verris och jag, pdol 09


sötaste norah fyller 1 år. 28 juli 09


anna på förjan i augusti 09

   
jag på färjan

                   
                                           mosters ögonsten


jag dricker öl framför spegeln, normal? jag? nej!


anna och jag på kalles i typ oktober


min vackra mami!


sötkusinen agnes på julafton


världens bästa moster och mamma


Ja, that´s it.
Nu ska jag slappa innan jag ska möta upp Isse för en matbit innan bion.


tjarå!



ECLIPSE TRAILER.
vill ha juni NU!!



Kommentarer

  • sara säger:

    åh, vad härligt med sommarbilder. Vill ha det nu! Tänk, om 3 mån är det sommar :) Jag har redan din födelsedag uppskrivet, men av någon konstig anledning kommer jag alltid i håg den ta i trä

    Är du laddad för filmen? Kan vara ganska roligt ändå att dom har kryddat med 3D effekter. Är redan hungrig, så jag kommer nog till dig halv.

    2010-03-11 | 15:48:32
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Så många fina bilder du la upp!! :) SKojigt! Ohh såg just trailern, sommar nu tack! ;) PUSS, mys på bion!

    2010-03-11 | 18:25:11
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Linn säger:

    klart man dissar twillight! Sluta nörda dig nu :)

    2010-03-11 | 18:27:41
  • Åhlle säger:

    Åhh...håller me brudarna ovanför...jättefina å härliga bilder !! Vill också ha sooooommmmar nöööuuueee! :) Å vill hem å träffa er ! Hoppas Alice är bra, ser lite creepy ut på reklamen men som du säger, Johnny Depp är JD liksom :P Massa PusSS!

    2010-03-11 | 18:46:08

Kommentera inlägget här: