Jessica

Ding dong, the psycho's gone

18 mars

Kategori: Allmänt

Blir inte så mkt uppdatering på bloggen under helgen,
jobbar imorrn 11.30-23.30 och på lördag 12.00-23.30.
Så med andra ord blire en vit helg, väldigt välbehövligt kan jag säga!

Trevlig helg alla ni lyckliga som är lediga.


buhbye!






idag har jag haft en äkta JAG-VILL-TILLBAKA-TILL-THAILAND-DAG!
jag vill vara brun igen, jag vill kunna sitta ute sent på kvällarna och
dricka öl och röka utan att en jävel ska bry sig, jag vill vakna upp
på morgonen och känna värmen ute, jag vill bada i underbart vatten,
jag vill spela kort och yatzy med elin och chrille och svära/vara dålig förlorare,
five in a row lixom. jag vill tillochmed bli störd av irriterande försäljare/massagetanter
på stranden då man försöker sola/sova/äta, whatever.
fan..jag vill verkligen tillbaka!! Thailand <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: