Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 mars

Kategori: Allmänt

Första söndagen på väldigt, väldigt länge jag vaknade upp och inte var bakis.
Som det var skönt må jag få säga :)
Så denna dag har gått i lugnets tecken.
Sov till cirkus 13.00. Välförtjänt efter helgens hårda arbetspass!
Sedan gick jag och köpte new moon (wioo), handlade nalta och drog för att käka
pizza med sis, ante, norah, mami o papi hemma hos sis m.familj.
Annars har jag bara slappat i soffan.
Det är ju söndag. Söndagar = 24 och Harper's island, gillart!

Nu ska jag avsluta kvällen med new moon,
sen blir det sova åter igen. (gosh vad dagarna går fort. paniiiik.)
Imorrn blire jobb, men bara fram till 14.00. Niiice.


hejs, godnatt o sovgott.





Kommentarer

  • Moa säger:

    Men att dagarna går fort, helt sjukt! Såg reklam för Harpers Island nyss, verkar lite intressant, är det bra? :)

    2010-03-22 | 13:57:11
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: