Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 mars

Kategori: Allmänt

Klirr i kassan.
Tycker som om detta datum lite extra :D

Vistelsen i Långnäs var som vanligt mysig.
Tisdagkväll åt vi god mat, chilla och såg en "skräckis"
Igår var vi ute hela dagen. Lekte i snön och satt på altan och sola,
det nästan stekte. NICE!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 21.00 - Criminal Minds. Lovley <3


bue bye then!

psst. har haft väldans otur på jobbet, både igår och idag.
igår spillde jag ut en salladsbunke med massa vatten i på golvet,
sen skulle jag söka en grej i kylen, högst upp på hyllan stod en hink (med kycklingsoppa i)
vicka den en anings, men det var tydligen nog för att typ halva hinken skulle flyga ut
på mig. hela jag blev dränkt i soppa. hitta t.o.m kycklingbitar i min ficka - freshness.
och idag halka jag och ramla. tur som var "bara" i diskrummet, hade vart en smula pino
att halka ute i serveringen. vi får väl se vad som händer imorrn då?



bjussar på lite bilder från igår:













Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad fint det är i Långnäs, längtar lite extra nu! :) Och fan vad jag ska se Criminal Minds haha, BÄST.

    2010-03-25 | 19:51:05
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Hahahahaha!Kycklingbitar i fickan,na behöver inga snacks ikväll mao då!:)

    2010-03-25 | 20:24:01
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Anna säger:

    Åh, nu är det inte länge kvar tills vi äntligen får se favoritvampyren igen! Det känns nästan som att jag inte kommer kunna somna ikväll för att jag är så uppspelt. Som ett barn på julafton! Hahaha... Take care och dreggla inte så mkt imorrn! ;P Puss och kram.

    2010-03-25 | 21:01:27
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    Det är helt sjukt hur uppspelt man kan bli av en serie eller snarare en människa ;P Jag kan inte lova att datorn kmr vara torr efteråt, men jag får kanske linda in den i ngt som absoberar fukten, hahaha... Jadu, imorrnkväll är det jobb, som vanligt, lördag är det födelsedagsmiddag för svärmor och sen på söndag är det trän.match, ifall det inte snöar så mkt vill säga. Om det kmr massor me snö blir det nog fest på lördag ;) Själv då?

    2010-03-25 | 22:19:37
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    Ja man vet aldrig. Kanske sitter vi där på ålderdomshemmet och väntar på att ngn serie ska visas som vi bara MÅSTE se för det finns en sjukt snygg hunk (läs: gubbe ;P) med.. Hahaha.. ;)

    Jag har åxå hört att det blir mkt snö så det är bara att vänta och se vad som händer... ;) Ät lite afterwork för mig åxå å tänk på mig som sitter på jobbet och läser och läser och läser och läser......... ;) Kram.

    2010-03-25 | 23:46:50
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Bettan säger:

    haha de hade jag velat se! ;P så du har varit oturs fågeln nu.. hihi

    2010-03-26 | 13:11:32
  • Linn säger:

    hahahaha! Ja det märks att att vi är släkt i alla fall :-)

    2010-03-26 | 16:14:48
  • Anna säger:

    Oj, oj, oj, oj... Har du inte sett senaste avsnittet GÖR DET NU! ;) Det hände så fasligt mkt och det slutade precis då jag ville ha mer, mer, mer! Hahahaha... En vecka känns länge ;) Ha det bra!

    2010-03-26 | 21:44:52
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    Haha, ja men så är det ju ofta med serier som man tycker om, man vill bara ha mer och mer hela tiden ;) Ja, det verkar som att det blir lugnt ikväll trots att det snöar som fan ute. Men tydligen vet vi inte om det blir match förrän imorrnbitti. Snacka om surt om det skulle visas sig att det INTE blir ngn match, hahaha.. ;P Men det är bara att bita i det sura äpplet och dricka saft till maten, hahaha.. ;)

    2010-03-27 | 16:22:54
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: