Jessica

Ding dong, the psycho's gone

27 mars

Kategori: Allmänt

Igår var jag, mami, sis, moster och susanne på nodo och käka after work.
Det var väldans gott, tyvärr var jag inte så jätte hungrig då jag började äta,
men det gick ner ändå. Drack även lite bärsa till.
Efter 22.30 nån gång begav vi oss till Challenge.
Var bara där typ 1 h, sen var det bara fara hem. Mami sov över.
Imorse vakna jag 8.30, liiiite små seg och trött,
men det var bara rycka upp sig och fara till jobbet.
Slutade nu kl. 16.oo.
Vart en svängom på coop, handlat varmkorv, lite snask och en cola.
För ikväll blire chill på hög nivå, som det ska bli skönt!
Ska snart se ett sprillans nytt avsnitt av the vampire diaries,
SOM jag har längtat :D


trevlig kväll!
<3



Kommentarer

  • Anna säger:

    Jo, efter påsk ngngång måste vi styra upp häjn och se alla avsnitt på en gång ;) Samtidigt som det är jobbigt att inte veta om det blir match eller inte är det ganska skönt att bara ta det lugnt en lördagkväll. Fast å andra sidan var det längesen jag festade och det kmr vara mkt helgmatcher framöver, men under påsk får jag väl ta igen lite, hahaha.. ;) Höres! Kram.

    2010-03-27 | 21:04:27
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: