Jessica

Ding dong, the psycho's gone

28 mars

Kategori: Allmänt

Idag är det 3 månader sen vi for till Thailand och 2 månader sen vi kom hem.
Tiden går så grymt fort. Norah blir även 1 år och 8 månader idag :)

Igår
var en lugn och härlig kväll.
Låg hemma och såg lite på vampyrer och såg en film - The Notebook,
som jag förövrigt tyckte var jätte bra. Trilla ner en och annan tår!
Har ni inte sett den, gör det !

Imorse vakna jag efter 11, fast steg upp typ 12.
Självklart hade jag glömt att ställa fram klockan, så hipsvips var den 13!
Har iaf gått en sväng på stan med Sandra. Kolla runt lite och drack en kaffe.
Var upp en snabbis hos sis,Ante och Norah efter stan.
Och nu ikväll har jag, Jonna och Anna vart hos Sandra.
Vi har surrat, skrattat och sett New Moon.
En väldigt rolig kväll med mina underbara vänner :)

Nu
ska jag se 24 och Harpers Island som jag missa ikväll.
Tur att det finns dator och internet.

Imorrn äre jobb som gäller. 16-22.30


Sweet dreams!


Kommentarer

  • Jonna säger:

    Var så mysigt så ;) Jaadu tänk vad fort tiden gått.. Galet!! PUss ;)

    2010-03-29 | 08:01:44
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anna säger:

    Tack själv. Det var väääldigt trevligt att hänga med er girls! Nästa gång ska vi säga replikerna INNAN de säger dem på filmen, hahaha.. ;) "What a lovely surprise. Bella's alive after all"

    2010-03-29 | 14:18:23
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Sandra L säger:

    Tackar för senast! Det var trevligt, som det alltid är:) Nog ser du väl CSI ikväll?? Kram å nyp i skinkan

    2010-03-30 | 19:48:56
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: