Jessica

Ding dong, the psycho's gone

31 mars

Kategori: Allmänt

Igår fick jag äntligen träffa Ida som är hemma över påsk!
Blev en runda på stan, sen på kvällen drog jag, sis och Ida till Isse.
Där lyxa vi till det och drack några vinglas. Hur mysigt som helst.
Spela Buzz och Absolut Överens. Synd att tiden går så fort då man har roligt!
Kom hem strax efter midnatt.
Idag har jag jobbat 11.15-17.00.
Snart blire en fika med budarna. För nu har även Maria kommit hem. :)
Ska bli så roligt att träffas och sitta och surra.

Sen igår käka jag ett popcorn och det fastna ett jävla "frö" i halsen,
som fortfarande sitter kvar. Obehagligt äre och ont göre!
Har förskt allt möjligt för att få bort det.
Hoppas det är borta innan helgen bara! (då lär man ju dricka så mkt så det blottnas upp!)

Har fått en påskpresent av mami, en helt underbar sminkväska från Mary Kay,
den är väldigt rymlig, sen följde det med massa olika sminkborstar.
Min mamma är helt enkelt den bästa, går inte att beskriva i ord hur mkt man älskar hon!

Imorrn jobb 8-14, sen är jag ledig i 5 underbara fantastiska dagar ! SKÖNT!


adios friends!





Underbara Tracy Chapman.

"Across the lines
Who would dare to go
Under the bridge
Over the tracks
That separates whites from blacks"

Kommentarer

  • Anna säger:

    Har du provat att äta hårdbröd? Det brukar vara bra när ngt har fastnat i halsen :) Glad Påsk!

    2010-03-31 | 18:33:22
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Elin säger:

    Njut av dina lediga dagar! Kramar i massor!

    2010-03-31 | 21:16:09
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • Sarah säger:

    Näää, ett frö ?! Ska Lisbeth svala komma å pikka bort hä ? :> haha..nä men de kan ju inte vara bra, får verkligen hoppas du får bort de..drick nå varmt gumman..jaja ha en underbar ledighet nu, GLAD PÅSK ! pussar å kramar från mig å Vilja

    2010-03-31 | 21:44:47

Kommentera inlägget här: