Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 mars

Kategori: Allmänt

Idag har jag och mami vart en sväng till Luleå och shoppat.
Hann även en vända här i stan också :)
Sen for vi upp till sis och åt, busa med Norah, drack en kaffekopp
och for en vända på ÖoB. (där fynda jag toy. Stort!)
Sen for jag hem, planerade bara att chilla och se TV, men då ringde Bea
och fråga om jag kunde komma och jobba för hon var sjuk.
Klart man ställer upp, några extra timmar är alltid bra att ha.
Så kvällen har spenderats på jobbet.
Nu ska jag snart lägga mig, för imorrn väntar en ny jobbdag. 11-22.

Först tänkte jag visa vad jag fyndat idag:


En blazer från BikBok och kuvertväska från Gina



2 nya leggings från Gina



2 böcker på Åhlens - bokrean. Saknar Åhlens här i P-town!



En ny parfym - bruno banani. Övergav min Escada denna gång ;)



Ny jacka från Cubus (köpt i måndags)


Fick även med mig hem ett par nya vinterskor (glömde ta kort på dom)
för dom andra har jag totalt trampat sönder då jag går så snett med högra foten.
Sen shoppa jag även raklödder och bärsa.
Men det ides jag inte ta kort på, häh!


Nåjå.
Höres, tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: