Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 mars

Kategori: Allmänt

Igår var vi på vinprovning och middag på jobbet.
Maten var GRYM. Mätta och belåtna gick vi upp till mig och drack en öl,
sen vart det utgång på Challenge. En mkt trevlig kväll må jag säga.
Idag vakna jag tidigt, kring 11. Pigg var jag, tack och lov för det.
Så dagen har spenderats i Långnäs. Där har vi ätit (2ggr), spelat yatzy,
lekt ute i snön (man blev som barn på nytt, det gillar vi!), skrattat och
tagit massa lejda bilder (som jag inte tänker visa för nån, för systers skull, häh!)
Nu äre strax 24, efter det blir det Harper´s Island och sen god natt.
Imorrn har jag väääärsta mördarpasset (nooot) på jobbet, 11-14. Hur ska jag palla?
:)


xoxo


igår:








idag, skulle ta kort på ett kort av syster. Tog lite snett uppifrån så det ser ut
som att hon har värsta alienskallen. Hahaha!



  <--- det är meningen att den ska se ut så ;)



snyggingen!


avslutar med ett vackert kort *host* på mig då jag bara var barnet :)

Kommentarer

  • Madde k säger:

    Snygg lugg, Jamie ;)

    2010-03-08 | 09:40:33
  • sara säger:

    hahaha. Shit så stor skalle det blev.

    2010-03-08 | 09:59:10
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Moa säger:

    Snygg du är i håret Jeckaaa! Hur får du jämt så mkt volym?! :)

    2010-03-08 | 18:20:30
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: