Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 mars

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en sån här onödig dag.
Hatar måndagar. Känner blä åt allt.
Så jag avslutar nu med en punkt .

ps1. idag är det 1 år sen Norah döptes, kan tiden gå fortare?

ps2. sen har jag fått mer läsare till bloggen, varför vet jag inte.
men tycker ni att det jag skriver är av intresse, så be my guest!
varför är det aldrig nån som kommenterar ?
skulle ju vara intressant att veta vem som har hittat hit.
skriv gärna en kommentar och berätta, då kanske jag blir på bättre humör.


hejdå.




Kommentarer

  • veronica säger:

    jag gillar dig :)

    2010-03-09 | 13:37:42
  • Ewe säger:

    jag är ju en nyfikenshit, så jag smygläser ju ;P

    2010-03-09 | 19:39:12
    Bloggadress: http://qutak.blogg.se/
  • Ewe säger:

    Skrutten är beräknad till 2a Maj, men jag tror att H*n kommer komma i slutet av April :P

    Har inte den blekaste vad det kan vara för en liten figur, ska bli spännande och se när H*n behagar att kika ut :)

    2010-03-09 | 21:10:07
    Bloggadress: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: