Jessica

Ding dong, the psycho's gone

10 maj

Kategori: Allmänt

I lördags sa Isse att hon hade sett en bra film,
Hachiko - a dog's story. Nästan så jag håna hon för jag
trodde det var nån muppig familjefilm, typ.
Men igår såg jag den. Den var så bra, och som jag lipa alltså!
Rekomenderar verkligen att ni ska se den.
En gullig film, som är baserad på en sann historia.

Idag är det jobb som gäller. 17-22.30.
Så för att fördriva lite tid innan ska jag gå till sis och Norah,
där blir man bjuden på pastasallad. Mums! :D

Imorrn
fyller jag tydligen år. Hurra på det lixom !

lejter.


Kommentarer

  • sara säger:

    Visst var den bra. Där fick du får hånet :P

    2010-05-10 | 16:45:58
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Graaattis on das födelsedag!! :))

    Nu ska jag bara skicka ett sms så har jag grattat dig här,på min blogg,Facebook och via sms.Rekord tjoho!!

    2010-05-11 | 08:50:38
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: