Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 maj

Kategori: Allmänt

Gårdagen var väldigt bra.
Drog till syrran och Norah för att chilla och dricka lite kaffe.
Ante kom hem på aftonen och vi mötte upp mami på Pentryt.
Där käka jag vitlöksbröd, kykling med ris och limesås och en bananasplit.
MÄTT blev jag! Och gott var det!
Sen hemma fick jag besök av mina underbara brudar.
Sandra, Anna, Moa, Jonna och lilla Enya!
Moa hade bakat gudomligt goda hallonmuffins.
Sen blev det lite småkakor och ballerina kladdkaka på det också.
Tror jag gick upp ett par kilo igår.
Fick även presentkort på Gina och H&M av dom. (+ Elin som är i Norge) PERFEKT.
Tack än en gång brudar!

Idag blir det en lugn dag fram tills jag ska jobba, 16-22.30.
Imorgon är det en röd dag=stäng på jobbet=ledig.
WIHO!

Hejs!


mums, muffins ! :)


2 fina vykort och 2 fina presentkort :)


en väääldigt fin bild som jag gick av Moa. HAHA, kung!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: