Jessica

Ding dong, the psycho's gone

2 maj

Kategori: Allmänt

Hallå där kött och blåbär.
Gårdagen var mkt trevlig. Men tiden går som bekant fort när man har skoj.
Vi var hos Malin och Andre klockan 19. Där åt vi en päronsallad med lufttorkad skinka
och chevreost, grillad oxfilé med potatisgratäng, grillade grönsaksspett/champinjonspett,
sallad och en supergod sås till. Till efterrätt åt vi mandeltårta. Allt var superduper gott!
Annars drack vi lite vin och öl. Lekte en lek (som vårat lag vann, wioo!), surra
och hade allmänt trevligt. Kom hem strax efter 4.
Sov ändå till 15.00 idag, men jag må få säga att jag är väldigt pigg idag.
Har vart och handlat och gjort en god pastasallad med kyckling som jag snart ska äta.
Sen blire ett sprillans nytt avsnitt av vampire diaries. Kärlek på hög nivå!
Och till det en karamell eller två. Ibland tycker jag om söndagar :D

adjoss!

ps1. glöm it bort att deklarera, senast imorgon!
ps2. lägger upp bilder senare eller imorrn.
ps3. har ju för tillfället en lökmobil. (måst köpa en ny!) 
Så jag har knappt kvar nå mobilnummer på den.
HATAR att skriva sms på den, så förvänta er inte nå snabbt svar tillbaka ;)






Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh, jag önskar att jag hade osett avsnittet, men som vanligt kan jag ju aldrig vänta ;) Men jag ska nog se det en gång till sen ikväll för det är bra, bra, bra! Många frågor har dykt upp under seriens gång och äntligen fick man svar på dem! Härligt... Ha en bra söndag! :)

    2010-05-02 | 18:38:26
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Du är en ängel, ps1 totalt glömt, tack ;)

    2010-05-02 | 20:35:03
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anna säger:

    Ja, det vore konstigt om det hade varit dåligt, haha.. Och det är skönt att vissa frågetecken har slätats ut.. :) Jag har haft en mkt trevlig helg hemma hos mamsen.. Jo, vi har träning på tisdag, det är så jävla typiskt, haha. Så fort jag planerar in ngt på en ledig dag så kmr ngt emellan. Men, vi får helt enkelt hitta en annan dag :) Kram.

    2010-05-02 | 23:28:43
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • P på jobbet! säger:

    Det var då grymme trevlig kväll, jag steg upp före 11 och var inte direkt jättepigg förrän framåt kvällen!! Vi borde ha någon spelkväll och umgås, men med lite mindre vin då. Och inte lika mycket mat heller. Jag kan rekommendera NOKIA 6700, I LOVE min nya mobil, och snygg är den oxå. Vi ses //P

    2010-05-03 | 20:05:02

Kommentera inlägget här: