Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 maj

Kategori: Allmänt

Grattis till min underbara papi som fyller år idag !!

Har precis kommit ut från duschen, den härligaste på länge må jag säga.
Har arbetat idag och det var inte nådigt med folk.
Alla kommer ut från deras skal då det är varmt. Ouuch!
Vi hade iaf rekord idag på antal luncher. Grattis till oss lixom :)

Nu
väntar jag på Elin som ska komma förbi innan vi drar till Sandra.
Där blir det lite ost, kex och vin ( eller öl för min del )
Senare lär det nog bli en utgång. Dock jobbar jag imorrn 12-23.30,
så med andra ord blire lugnt för mig. Fast om jag tänker efter,
man lever bara en gång så skulle jag va liiiite bakis imorrn är det nog
inte hela världen ;)

Tror
jag ska unna mig ett glas rosé ute i värmen i väntan på E,
för det tycker jag att jag är värd.


trevlig helg på er!



sis, jag och papi


Kommentarer


Kommentera inlägget här: