Jessica

Ding dong, the psycho's gone

23 maj

Kategori: Allmänt

Fredagen var mysig. Massa surr innan hos Sandra.
Sen drog jag, Elin och Moa ut.
( innan vi hann ut körde en bil förbi i full fart och kastade en vattenballong
på Elin. Själv fick jag lite vattenstänk på linnet och i ansiktet. Det finns störda människor
! )
Väl ute var det väl inte allt för mkt folk. Drack iaf en bira där + att E bjöd på en shot.
Kändes väl lite igår att man hade druckit. Sen att det var stendött på jobbet gjorde inte
saken bättre. Trött var vad jag var. Somna direkt jag la huvudet på kudden då jag kom hem !
Idag steg jag upp klockan 10 för att fara hem till Långnäs.
Öhlund/Lindqvist kika förbi en sväng också, mkt trevligt.
Där spela vi kubb. ( jag var kuuuuung idag, inte för att skryta, häh! )
Till middag blev det godmat, som vanligt. Grillat med gott tillbehör.
Efter maten såg vi Sverige ta brons i hockey, sen drack jag och Mami lite öl på
altanen och spelade yatzy. En helt underbar dag med andra ord!
Nu känner jag tröttheten komma smygandes.
Det blir lite bloggläsning, sen lär jag nog somna i soffan.
Imorrn hade jag tänkt köpa en ny mobil. Yeeey!

Lejter.


Kör en "favorit i repris" men med ytterligare en bild.
Trodde aldrig att snön kunde försvinna och att det skulle börja grönska !

24 mars

 

29 april

 

23 maj

Lite andra bilder från dagen:










Kommentarer

  • Elin säger:

    Så sjukt härliga bilder, eller somamrbilderna iaf :) Det var mycket mysigt att hinna träffas då jag var hemma, längtar nu bara hem så vi kan umgås mer! =)

    2010-05-24 | 23:11:27
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • Sandra säger:

    men gullungen Nora :) Härliga bilder å tack för senast vännen...va händer annars för dej i veckan?? kramar

    2010-05-25 | 18:37:01
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/
  • Anonym säger:

    men gullungen Nora :) Härliga bilder å tack för senast vännen...va händer annars för dej i veckan?? kramar

    2010-05-25 | 18:37:26

Kommentera inlägget här: