Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 maj

Kategori: Allmänt

Klirr i kassan. Detta datum gillas starkt av mig.
Igår var jag och mami på stan och shoppa lös.
Jag köpte en ny parfym, DKNY red delicious. Luktar guuuuudomligt.
Gick äntligen och köpte mig en ny mobil. En Nokia 6700 slide.
En riktig pärla alltså ;)
Fick ju presentkort på Intersport då jag fyllde år, så jag gick dit och köpte
nya jogging/promenad skor, en träningsdress, underbyxor och sockar.
( har varit ut på en prommis idag, allt funka perfa! )
Aftonen avslutades med jobb+möte. Vi testade all mat som vi ska ha på
våran sommarmeny. MUMS säger jag bara. Allt var så jäkla gott !
Idag har jag jobbat 11-30-17.30. Efter det har jag inte gjort många knop förutom
en timmes prommis.
Nu blir det lite TV, sen ska jag se dom 2 sista avsnitten av 24.
en liten del av mig kommer dö inombords, med tanke på
att det inte kommer nån mer säsong. Snyft.

godnatt.



Jack Bauer - min favvo !

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag veeet! En riktig godbit! ;) Å rösten gör ju bara allting sååå mkt bättre! Hahaha... ;) Kram.

    2010-05-26 | 00:19:51
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: