Jessica

Ding dong, the psycho's gone

27 maj

Kategori: Allmänt

Idag har det varit full rulle.
Klockan 9 infann jag mig hos syster där även mami var.
Där har vi alltså städat ut hela lägenheten.
Det tog cirkus 11 timmar, men som det blev rent.
Tror nog att ingen någonsin har varit så noga som vi har varit.
Dagen har iaf gått väldigt fort.
Har ju fått spenderat den med världens underbaraste människor.
Vi har nog skrattat konstant tror jag. Och sjungit så det har ekat i hela läggan, häh.

Nu är jag och sis hos mig. (hon ska sova här inatt)
Vi dricker lite vin och berömmer oss själva för vi har varit så duktiga idag :)
Nu blire se lite Eurovision och hoppas att Sverige tar sig vidare.

Imorgon äre långpanna som gäller, 11.00-22.00.

hejs.


Kommentarer

  • Jonna säger:

    Så duktiga ni är.. :) Och guld värt då man får hjälp med trååk att städa ur en lägga ;) PUSS

    2010-05-27 | 23:33:06
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: