Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 maj

Kategori: Allmänt

Idag var jag ännu tröttare än igår?
Wierd.
Har dock bara jobbat 3 timmar, så det var ju rätt soft.
Drog hem, diska bort ett ultramegaberg (har fasen lyckas jag få så mkt disk på några dar?),
Norah kom på besök medans sis och isse var på stan.
Sen nu ikväll har jag hängt ett tag hos sis. Åt upp resten av min pastasallad.
Syrran åt pannkakor. Till det hade hon sylt som hade bäst-före-datum juni 2009.
HAHAHA. Väääärde! Direkt efter så kände hon sig sjuk ? Inbillning på hög nivå :D

Imorrn
jobb 8-13.
Nu ska jag se klart dom sista avsnitten av prisån breijk. Spännande va!


bye then!



kolla skillnaden på en månad. Gosh vad det har tinat fort !










Norah aka Elton John






Mosters hjärta!


Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    HAHAHAHA!"Till dej hade hon sylt".Tror na att en åt en människa!?



    Döu,jag snor nog några bilder!

    Så jag har till ett blogginlägg imorgon lixom,hähä!

    2010-05-03 | 21:43:20
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: