Jessica

Ding dong, the psycho's gone

31 maj

Kategori: Allmänt

Grattis till min underbara vän Sandra som fyller år idag !!

Dagen
idag har varit degig.
Sov hela 12 timmar inatt, men då jag vakna var jag fortfarande bakis typ.
Annars har jag hängt på stan en sväng. Shoppade ett nytt vitt linne och några
svara kortare byxor som jag kan börja ha på jobbet nu då det blir värme.
Tog även en matbit på stan och nu är jag hemma och enbart chillar.
Har "jour" ikväll om det skulle bli mkt på jobbet, men det tror jag nog inte.

Imorrn börjar jag klockan 8, jag som verkligen älskar att stiga upp tidigt, not.
Men det brukar gå bra. (sen att det är min favvo maträtt på jobbet gör saken 100 ggr bättre !)
På aftonen ska jag putsa mina fönster, städa och hänga upp mina sommargardiner, sweetness !

Nåjå, nu ska jag försöka göra nå nytta.
(inte för att jag tror det kommer bli nått. Har haft 0% energi idag. Suck.)

hejdå.



Kommentarer

  • Sandra och Lovis säger:

    Nädu.. nu har du tagit fel på dag, jag fyller ju år den 15 maj, inte den 31! ;)

    2010-05-31 | 19:07:03
    Bloggadress: http://sandrablandandra.blogspot.com
  • Elin säger:

    Jamen okej, då får jag se bilderna då jag kommer hem, måste ju verligen se snyggingarna om man säger så :) Haha.. Nä nu blir det våfflor på stationen :) Ta hand om dej så ses vi SNART bruden! Kramar i massor till dig!

    2010-06-01 | 16:30:48
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här: