Jessica

Ding dong, the psycho's gone

6 maj

Kategori: Allmänt

Aa men tjena lixom.
Idag har tiden gått väldans fort.
Jobbade till 14, sen en sväng på stan med Isse för att köpa
en färgning till håret. Hem, kaffe och lite solning på balkongen,
middag och nu sitter jag här med färg i håret. Som det känns skönt
att göra nått åt utväxten.
Syrrans BF Ante ska komma förbi, Isse ska nämligen klippa han.
Då äre lika bra att göra det hos mig, har nog mkt hår på golvet som det är :D
Sen blire godnatt för att jobba 8-14 imorrn.
Efter det, HELG ! Wioo!

hejdårå.



Isse, min lilla pärla som alltid ställer upp då man vill ha hjälp!
<3

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Jag bah: "syrrans BF",tänkte vadå best friend lixom men nu kom na på vad na mena! :p

    2010-05-06 | 21:02:18
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Anna säger:

    Attans att du jobbar. Så dålig tajming kan jag tycka ;) Men hur jobbar du på lördagen då? Jag kanske kan försöka göra någonting annat så att jag inte ser det förrän vi alla kan se det, men å andra sidan kanske jag ser det sen behöver jag ju inte säga ngt till er andra ;P

    2010-05-07 | 18:12:49
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: