Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 maj

Kategori: Allmänt

NICE säger jag bara. Nu har jag äntligen heeeelg !
Håret jag färga igår blev väldigt bra, tyckte det blev lite mörkare
fastän det var samma färg som sist ? Wierd.
Inte för att nån överhuvudtaget har sett idag att jag har gjort nått.
Jo, mami. :D
Jag och kära moder har varit och storhandlat för över 1000 lappen.
(inte för att jag betalde så mkt, 0 kr för att va ärlig!)
För imorgon ska vi nämligen fira mig hemma i Långnäs (fyller år på tisdag)
Släkten + Isse kommer. Det blir att äta grillat. (MUMS!) med massa massa
gott till. En och annan öl ska väl förtäras. Spel kommer spelas och vi
ska ha allmänt trevligt. Blir ingen utgång, utan vi ska vara där hela kvällen.
Far hem till Långnäs redan ikväll. Och kommer hem på söndag.
Kommer bli en klockren helg, som det alltid blir då man är med alla man tycker om. :)

Lär
nog inte bli nån mer uppdatering förrens på söndag skulle jag tippa.
Så håll ut mina kära vänner, håll ut. Moha!

trevlig helg vad ni än gör.
pusskram


once you kill a cow, you gotta make a burger



jag vill tillbaka till Phuket, till vårat fina hotell med pool på taket.
Jag vill sitta där med Elin, dricka öl, spela yatzy och spana in poolpojken
i bara bikini till solen går ner !! Snälla, ge mig pengar !!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Vet inte om jag kan hålla ut till en uppdatering på söndag ;P Spana in poolpojken vill jag också göra, eller jag vill göra allt som du skrivit, längtar tillbaka nå så djuriskt.. Men ta´t lugnt, vi får boka något spännande, ha en underbar helg vännen! Pöss pöss!

    2010-05-07 | 21:26:40
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Hoppas ni får mysigt i helgen nu!! :)

    2010-05-07 | 22:07:46
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anna säger:

    Hahaha, ja sjukanmäl dig och säg att du har blodsjuka ;P Men jag tror nästan att jag måsta komma att smygse det för det kommer inte gå att vänta så länge, haha... ;) Men vem vet, jag kanske har SKITMKT att göra just den dagen så att jag helt enkelt inte hinner.. Troligt? Nej! ;P Ha en underbar helg hos mamma och pappa så hörs vi! Puss och kram.

    2010-05-07 | 22:55:29
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • sara säger:

    Vet du, nästa gång så kör vi bara utväxten och sista 5 i hårtopparna. Då blir det inte så mörkt. Men det brukar ju rinna ur lite färg i början så det blir nog ljusare snart. =) Vi ses snart. Då blir det fira!

    2010-05-08 | 11:30:23
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: