Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 maj

Kategori: Allmänt

Söndag idag, vilket betyder att det var lördag igår.
Gårdagen var jätte rolig. Vilket jag förstod att den skulle bli!
Vi åt god god goood mat - grillat kött, laxfile med philadelphia fyllning,
potatisgratäng, laxrullar, fetaost sallad och bröd.
Och så blev det självklart en tårta till efterrätt. Hade beställt en från
ett bageri, den var super god. Behöver jag säga att man blev gooode så mätt!
Lägg till att man drack öl på det också.
Kvällen gick väldigt fort. Spela spel, sjöng och skratta hela kvällen.
Eliten, dvs jag, mami och syrran, vi höll ut längst. Klockan 4 gick vi och la oss :D
Idag
då jag vakna mådde jag väldigt bra.
Denna dag har gått i lugnhetens tecken. Vi har suttit ute, spelat yatzy och
ätit. (nån som är förvånad att man äter konstant då man är hemma?)
Nu är jag hemma i stan. Känner tröttheten komma.
Så det blir att läsa lite bloggar, sen lägga sig i soffan och bara chilla.

söndagar hade varit min favoritdag, om det inte var måndag dagen efter.

Tjarå.


Bildbomb:

min fina presentkorg jag fick av syrran och Isse. I den fanns allt möjligt:
naturgodis, 2 tvålar, parfym, foot scrub + foot cooler, örhängen,
osis - dust it (volympuder till håret), tugg, tändare, ljus, nagellack,
bodybutter, schampo och balsam (små förpackningar)
Blev så himla glad. Precis sånt som man behöver!


Fick presentkort på Intersport för 1000kr.
500 kr av moster med familj och 500 kr av morbror och hans fru.
Sen hade kusin Agnes ritat en jätte fin teckning, fick även en
500 lapp av mormor och morfar.
Blev jätte nöjd. Speciellt då jag ska köpa nya träningsskor. Perfa!


Grattiskort från mormor och mofar. Dom klistrar alltid in bilder från
då man var mindre. Kolla in min fina outfit på bilden längst ner.
Eh, vad tänkte jag med. Eller mamma som köpte kläderna? Haha!









HAHA, den här bilden är så jävla rolig !
För er som inte träffat min syster IRL, hennes huvud är inte så stort
som det ser ut att vara. Alienhuvudet is back ;D












Avslutar med en bild på Dexter.
Idag låg han mot husväggen och chilla lite, haha. Han är kung !

Kommentarer

  • Elin säger:

    Roligt med bilder :) Verkade som att ni hade det otroligt trevlig! kramar till bästa!

    2010-05-09 | 19:41:39
    Bloggadress: http://m4klund.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Så roligt det såg ut! :) Får se när vi kan titta förbi i veckan också ;) PUSS

    2010-05-10 | 09:28:17
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: