Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 november

Kategori: Allmänt

Fyy bublish, det är verkligen november nu.
Nåja, det finns ju lixom iiiingenting jag kan göra åt det. Ingenting.
I lördags fick jag finfrämmande av sis och Åhlle. Blev massa, massa surr och skratt.
Som vanligt har man alltid roligt på förfesten, ugången var en tumme ner, då vi var typ
själva ute. Helt dött. Vi valde helt enkelt fel ställe för kvällen. Tur att sällskapet var bra iaf :)
Igår
vakna jag och var supersugen på palt, drog till affär'n, kom hem och tryckte i mig 3 paltar
inom loppet av typ 5 minuter. Ni vet ju alla vad som händer då man har käkat palt. Heellloo paltschwimen.
Lägg till lite bakishet och trötthet på det. Behöver kanske inte säga att jag låg i soffan resten av dagen/kvällen.
Idag har jag ätit lunch med mami och kusin Agnes, sen drog jag till sis. Drack kaffe, busade en massa
med världens underbaraste Norah. Nu ikväll såg vi en film, The Collector, en rysare. Den var sådär.

Nu ska jag snart slagga. Jobb amörra, 8-14.30. Jag som äääälskar att stiga upp på morgon. NOT.

nattidårå.


Åhh fy vad jag vill vara brun igen. Jag vill utomlands !!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: