Jessica

Ding dong, the psycho's gone

10 november

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag slösat bort en timme och trettio minuter av mitt liv.
Såg en kass jävla film hos syster. Frozen hette den. SE DEN INTE.
Eller se den om ni vill ha ett sömnpiller. Fy fanken så värdelös!!
Annars då, äckel väder ute. Sen har jag inte fått in i min ärthjärna att det verkligen är vinter nu.
Tänker bara, Neej med den här snön tinar bort. Bara inse fakta, snön är verkligen här. BURR och BLÄ för det!

goodnight.


By the fucking way. Det har kommit en "Love the way you lie part 2" med Rihanna och Eminem.
Ingen är gladare än jag. Lyssna på låten här nedanför. Bäst blir det typ vid 3.12 då Em börjar sjunga :)







Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Jag längtar tills "Love the way you lie part 150" kommer =)

    2010-11-11 | 08:47:33
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Moa säger:

    Det är du och hiphop grabben i våran klass.. Haha ;) Vad tycker du om att han skippat det kycklinggula?!

    2010-11-12 | 12:22:28
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: