Jessica

Ding dong, the psycho's gone

18 november

Kategori: Allmänt

Befinner mig fortfarande i Långnäs.
Igår bakade vi. Blev Arraksbollar aka Myrstackar och Kladdkakemuffins med kinapuffar.
Båda blev gryyyyyymt goda ! På kvällen drack vi lite glögg, spelade yatzy och glodde på TVn.
Idag har jag sovit ända till 11.30. Så grymt skönt alltså.
Fick en tidig julklapp av mami och papi igår: Härliga vinterskor, typ sånna som man kan gå ut och gå i,
så idag har jag vart ut på en prommis för att testa dom. Grymt härliga och varma var dom :)
Nu väntar jag på att Jennie och Norah ska komma hit. Sen kommer pappsen hem, då ska vi käka palt. MUMS!
Sen ser helgen ut som följer.
Imorrn jobb 11.30-23.30
Lördag jobb 12-16, sen på kvällen ska vi på Men's Night.
Så med andra ord kommer jag inte prioritera bloggen spec. mkt denna helg.

Lev och må!


Lite blandade bilder jag hittade på mamis dator.






Avslutar med en bild på jag och Linko i Turkiet anno -07. Vågorna var inte att leka med, höhö.

Kommentarer

  • Helena säger:

    Du är så härlig! Bjussar på dej själv i alla lägen.. Ser fram emot en lång och härlig kväll tillsammans på lördag. kram.

    ps. tycker du om västerbottenspaj?

    2010-11-19 | 13:17:26

Kommentera inlägget här: