Jessica

Ding dong, the psycho's gone

22 november

Kategori: Allmänt

Hej,hej,hallå!
Saknat miiij ? Klart ni har. Moha!
Min helg har vart bra. Lördagen var mkt trevlig. Umgicks med de äldre kvinnorna, mami, moster och susanne.
Dom kom förbi mig på aftonen och hade med sig mat + efterrätt. M.U.M.S.
Sen drog vi på Mens night som var hur roligt som helst, tror jag skrattade konstant i 1½ timme.
Sen blev det utgång, där mötte jag upp sis och isse. Blev bira och dans. En väldigt trevlig kväll!
Igår var jag segare än segast. Låg som en degklump i soffan heeela kweel'n. Såg 3 filmer också. Det ni!
Idag tog jag sovmorgon. For förbi jobbet och hjälpte till att städa. För er som inte vet så bygger vi
om på jobbet. Kommer bli så fint då allt är klart. Var meningen att vi skulle öppna imorrn, men det kommer
nog inte ske. Blir en städdag, så förhoppningsvis öppnar vi på onsdag. :)

Äh,
nu ska jag inte tråka ut er nå mer.

tjingtjong i medaljong.

ps. missa inte halv åtta hos mig ikväll, är ju från piiiiite ;)




Alla som längtar till jul räcker upp en hand !! He jär ju bara typ eijjn mane kvar dell kristmast.
YEEY!

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Jaa jag har saknat dig! När ska vi ses? HAr du ingen bil så du ka komma ikväll ;) Peter jobbar ju :P Do IT ;) Nä men om du ej kan det, när? PUSS

    2010-11-23 | 14:22:38
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: