Jessica

Ding dong, the psycho's gone

23 november

Kategori: Allmänt

Jaha, vad vill ni läsa om tro.
Om min dag ? Tror jag inte är så intressant, men jag berättar ändå. Höhö.
Jobbat har jag gjort. Från 8.30-17.30. Vart en städdag/uppackningsdag/möbleringsdag/bära-dag.
Vad har jag lärt mig av min dag ? Jo, att jag är helvetes svag. Sen har jag även lärt mig att
man får jävligt ont om man får 2 klaffbord på foten samtidigt + skrapar upp sitt knä på ett släpvagn.
Mördbultad och trött är jag hemma nu och har vad jag kan tycka, tagit världens härligaste dusch!

Nu blire glutta på teven.
Imorrn öppnar vi upp på jobbet igen, då äre långpanna som gäller, 11.30-22.30.

pussokram!


PS1.Har även hunnit med en fira-Sara-i-efterskott-fika mellan 18-20. Myche trevligt.
PS2. Jobbar 7 av 7 dagar denna vecka. Och mest av allt längtar jag till söndag afton då jag
äääntligen ska julpynta och poppa julmusik på högsta volym. Ååh. Ja, jag ÄLSKAR julen!



Mina älskade julcider. Köper nog ett lager av dom detta år också. Alltid bra att ha ;)

Kommentarer

  • Catarina säger:

    Den vita har jag inte smakat. Kanske måste göra det...

    2010-11-23 | 23:26:29
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Övertrött var nog bara förnamnet!

    Det är säkert du och din hustomte som gjort spåren!



    Och ang.väggordet så gick inte bilden att göra STÖRRE!!Så ja,bilden är större i verkligheten ;) Annars kanske jag får låna dina harry-potterglasögon att förstora upp dem med?

    2010-11-24 | 07:53:46
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    SÅ rätt att ta åt dig, du är en av de bästa! :D Ohh idol nu iövermorgon vore trevligt. Peter jobbar till halv tio så! :) När slutar du, tänkte om du, hmm, eller hur menar du? Tänkte då du är billös? Om jag hämtar dig på dagen och sen får skjuts hem på kväll då peter är hemma? Ska kolla det närmre ;) Men var det så du tänkte? Haha. PUSSS

    2010-11-24 | 19:29:03
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: