Jessica

Ding dong, the psycho's gone

28 november

Kategori: Allmänt

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Kan inte beskriva i ord så glad jag är att det äntligen är söndag !
Har precis satt mig i soffan, har vart full rulle hela dagen.
Jobbat 10.30-16.30, Tvättat 3 maskiner, satt ihop en julstjärna, handlat och nyss
har jag tatt en dusch. Så äntligen, äntligen, äntligen sitter jag i min underbara soffa!

Nu ska jag vänta på att klockan ska bli 21.00. Då börjar filmen Brothers på Canal+.
Ska bli intressant att se om den är bra, då jag har hört av en vän att den är kass, och av
en annan vän att den är super bra. Så nu ska vi se vem som har rätt :)

Imorrn
är jag ledig. Sweet as hell!

hejs.

ps1. Vill bara säga tack till mina underbara vänner som kommenterade förra inlägget.
Klart jag ska fortsätta, för eran skull. Höhö.
ps2. Har fått min andra julklapp av mor och far, nya täckbyxor och en ny McKinley jacka,
som passar bra om man går ut och går. Den var jävligt fin och varm, då den har en "zip-in-fleece-jacka".


Jag valde den svarta. Tråkig som man är.

(bild från intersports hemsida)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Brothers är skitbra och jag kommer att ha rätt! ;P

    2010-11-28 | 21:42:55
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Jag håller med Anna. Den var jättebra.

    Jag har sett den danska filmen Brødre innan och jag trodde inte att jag skulle tycka det men hollywoodversionen är faktiskt bättre.

    Det är liksom mer trovärdigt att maken skulle vara i krig och så är det så bra skådisar.

    2010-11-28 | 22:58:01
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: